Kas ir patiesais pasakas autors: rakstnieks vai lasītājs?
Kas ir patiesais sesijas autors – geštaltterapeits vai klients?
Neapšaubāmi, abas iesaistītās puses procesā ieņem svarīgu lomu. Tieši tāpat, kā rakstnieks nevar pastāvēt bez lasītāja, tāpat arī psihoterapeits nevar eksistēt bez klienta. Lasītājs un klients meklē atbildes uz saviem jautājumiem literatūras sacerējumos un terapeita kabinetā. Bet, vai rakstniekam un terapeitam ir zināmas šīs meklētās atbildes? Varbūt tas ir kopīgs meklējumu ceļš? Vai iespējams brīnumainais, ja psihoterapijas procesu pārvērstu jautājumu un atbilžu dialogā? Terapeits ved savu klientu cauri sesijai līdzīgi kā rakstnieks cauri savai pasakai. Pēc paveiktā ceļa klients, līdzīgi kā uzmanīgs lasītājs, pats atrod atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem. Vai autors jau iepriekš zināja, ko lasītājs tieši atradīs daiļdarbā vai arī mēs paši pasakai piešķiram to jēgu, ko meklējam? Es apgalvoju, ka mēs paši piešķiram pasakai meklēto jēgu un nozīmi. Meistarklasē es Jums piedāvāju iepazīties ar pasaku terapijas tehniku, kas palīdzēs Jums labāk saprast pašiem sevi, kā arī nodemonstrēšu, kā pasakas jēgu izmaina katrs tās lasītājs.
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.